poniedziałek, 9 marca 2015

Meblowanie czas zacząć czyli... jak przekombinowałam!

Witajcie Kochani!!!!
Wiosna puka w parapety, więc w białym domku też coś się dzieje.
Uporałam się ze wstępnym, pobudowlanym sprzątaniem i przyszedł czas na najmilszy etap, czyli MEBLOWANIE.
I jak to zwykle bywa - przekombinowałam...
Meble kupowałam w ubiegłym roku we wrześniu. Po Bożym Narodzeniu - podczas poświątecznych wyprzedaży kupiłam lustro w JYSKu. Wtedy stwierdziałam że takie trochę barokowe będzie pasowało, ale nie wiem co miałam w głowie, że nie pomyślałam o kupionym już wieszaku i półce na buty.
Tak więc wyszło jak wyszło. Pozostaje mi tylko się uśmiechnąć i stwierdzić - TAK MIAŁO BYĆ!
(ale jak ktoś mnie zna, to puknie się - albo mnie - w głowę!) No, chyba że trafię cosik odpowiedniego, czytaj: pasującego,  w rozsądnej cenie.
Zobaczcie to wnętrzarskie "cudo"
Normalnie koń by się uśmiał!!!


To "coś" na podłodze przy drzwiach leży tymczasowo, aż błoto ustąpi.

Tutaj - już poskładane mebelki w jednej z dwóch sypialni
Trochę poprawiły mi humor.




pozdrawiam serdecznie
Kasia

10 komentarzy:

  1. Kasiu, gdy wszystkie wieszaki się zapełnią to nawet nie będziesz zwracała na nic uwagi :)
    Chociaż ja nie widzę, by coś nie pasowało - wydaje się ok :)
    A mebelki bardzo przypadły mi do gustu, jasne i przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... normalnie Twoje słowa są jak miód na moje serce!!!!

      Usuń
  2. Dokładnie takie samo zdanie mam jak przedmówczyni, jeszcze się okaże, że to lustro nada wnętrzu charakteru

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu nie przesadzaj , wieszaczek z półeczką na butki jest we wnęce więc mało widoczne a jak jeszcze justynka słusznie zauważyła po powieszeniu ubranek i postawieniu butków znikna prawei całkowicie. Jak Ci sie znudzą to zawsze możesz je przemalowac na kolor zblizony do ramy lustra. A ono jest bardzo fajne !! Wg mnie jest super. O sypialni nie wspomne bo uwielbiam takie mebelki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda. Podobnie uważam jak moje przedmówczynie. A jak się znudzi to można pokombinować, np. zasłonić wnękę, czy przemalować ramę od lustra, aby bardziej pasowało, czy też dodać coś w stylu tej ramy...Wydaje się, że jest wiele możliwości:) póki co jest super a w sypialni również pięknie:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu dziewczyny mają rację ,jak pozapełnia się wszystko to nawet nie zwrócisz uwagi ,że coś nie tak pasowało na początku.Mebelki są superaśne ,też takie lubię .
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uważam,że jak się zapewni i dodatki dojdą to już w ogóle :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie nie wygląda to tak tragicznie jak zostało opisane :). Dodatki faktycznie zrobią swoje.. a półki i tak zostanął przykryte ubraniami i butami :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiliśmy nieumeblowane mieszkanie całkiem niedawno w grudniu gdy będziemy mieli więcej czasu planujemy się w końcu do niego wprowadzić. Gdzie najlepiej kupować meble? Macie sprawdzone firmy? Strasznie mi się spodobało to lustro z przedpokoju !

    OdpowiedzUsuń
  9. Często to minimalizm najlepiej się sprawdzą w urządzaniu wnętrz. Zerknijcie sobie na http://chobotdesign.pl po ciekawe propozycje mebli

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia