wtorek, 1 lipca 2014

Finał różanej wymianki

Witajcie kochani!!!
 Dla wielu z nas zaczęły się wakacje - to znaczy - nasze dzieci nie chodzą do szkoły. Troche luzu, więcej obowiazków aby zagospodarować czas... będzie dobrze!
Ostatnia zabawa, w której wzięłam udział to różana wymianka. Moją parą wymiankową była Marta prowadząca blog: http://pracerecznemamy.blogspot.com/.
Wczoraj otrzymałam przesyłkę i odrazu chwalę się:

Ja natomiast wysłałam Marcie takie oto drobiazgi:


pozdrawiam deszczowo i trochę leniwie
Kasia


2 komentarze:

  1. Prezenciki śliczne , aczkolwiek jakoś nie przepadam za wymiankami :-) Chyba się do nich zraziłam po jednej nieudanej :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne, z tych co dostałaś chętnie podebrałabym torebkę i naszyjnik :D Będę musiała spróbować kiedyś tej wymianki, jakoś póki co nie mam odwagi. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia