środa, 11 czerwca 2014

Polowanie bardzo udane...

Witajcie kochani, wróciłam do domu i do świata witrualnego również.
Oczywiście przywozłam kilka"pierdół" do domu i ogrodu zakupionych za grosze.
Jak zwykle mój szwagier stanął na wysokości zadania i upolował cudeńka:
Piękny, metalowy zeegar z przetarciami w stylu shabby.

 Drewniana szafka na klucze - też przecierana i sielski termometr.

Koszyk  to moja zdobycz.

 Prawdziwa lampa naftowa - już stoi na tarasie

 A to mój wiosenno-letni kącik tarasowy.



Inne zdobycze pokażę w kolejnych postach
pozdrawiam Kasia

3 komentarze:

  1. Kasiu ale super zdobycze!!!!!!!!!!!!!! Zegr boski. A twój mini ogródek na balkonie uroczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I've been reading your weblog for some time now and finally got
    the courage to go ahead and give you a shout out
    from Lubbock Tx! Just wanted to tell you keep up the good
    work!

    Also visit my weblog Jurassic Park Builder cheat download

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu. Dziekuje za mile slowa na blogu. Postanowilam wpasc i poogladac u Ciebie... i od razu ten cudny zegar zobaczylam i zazdroszczę ;) fajnie ze tez lubisz te same klimaty;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia