poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Lampiony

Witajcie baaardzo wiosennie!!!
Lenia ogrodowego jeszcze nie przepędziłam, ale za to coś tam dłubię...
Dłubię z braku innego zajęcia na budowie. Towarzystwo mężowi dotrzymać trzeba, a siedzieć tak i gapić się ile można!
 Więc w ramach "nadzoru budowlanego" szydełko poszło w ruch.
 Gdzieś w internecie natknęłam się na pomysł, ale oczywiście brakuje mi sprawności i moje prace są prościutkie - zwykła kratka ze słupeczków i łańcuszka + stare słoiki do weków.
Popatrzcie:

Oczywiście można pokombinować z dekoracją zamiast wstążki, ale tak też jest dobrze

pozdrawiam Kasia

5 komentarzy:

  1. No, no nieźle sobie to wymyśliłaś. Efekt bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne lampiony, ja szczerze mowiac bym juz nie dodawala do nich bo juz sa bardzo urokliwe. Ja tez bym chciala sobie zrobic lampiony, ale nie mam czasu zbytnio kurcze by posiedziec w swoim mini ogrodku :(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, efekt wieczorem musi być niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardo fajny pomysł :) Zwykłe słoiczki a taki fajny efekt
    :) Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia