niedziela, 16 lutego 2014

KRZYŻYKOWE SÓWKI

Witam, i serdecznie pozdrawiam wszystkich gości.
Jakiś czas temu pozazdrościłam koleżance pięknych krzyżykowych obrazów. Pomyślałam, że nie mam dwóch lewych rąk, wyszywam richelie, więc z krzyżykami też dam radę.
Urzekły mnie malutkie obrazki, które pasują przecież do każdego wnętrza. Dlastgo wydziergałam sówki - śliczny obrazek zawisł w korytarzu, nad szafką do butów.
Wzór znalazłam w internecie na chińskiej stronie - jeśli ktoś  go potrzebuje - piszcie.




(niestety niepasującej białej skrzynki do prądu nie można schować (ale myśle o zamaskowaniu).

pozdrawiam Kasia



2 komentarze:

  1. Faktycznie prześliczny obrazek, milusie sówki dekoracja super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek, fajne te sówki, mam chyba gdzieś schemat, może po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia